Košík je prázdný.

Reklamace

Kupující je povinnen před potvrzením převzetí zásilky od přepravců zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození, které by mohli vznniknout při přepravě. Jestliže ano, je povinnen zkontrolovat, či nedošlo k poškození zboží. Každé poškození obalu je kupující povinný nahlásit doručovateli a udělat záznam o předávacím protoklu i v případě, že na první pohled není patrně zboží poškozené. O poškození zboží je povinnen kupující informovat přepravce i prodávajícího nejpozději do dvou pracovních dní od jeho
převzetí. Za škodu způsobenou při přepravě zboží zodpovídá přepravce.

Jestliže je potřeba zboží reklamovatm, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na dresu info@garden-life.cz, nebo telefonicky na tel 775170287. Reklamace by měla obsahovat následující informac:

  • jaký produkt reklamujete (název, případně typ)
  • důvod reklamace (stručný popis chyb produktu, nejlépe s fotografií)
  • datum nákupu, číslo objednávky

Záruční doba poskytovaná při prodeji je 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje se na vady, které byly způsobeny běžným opotřebováním, nesprávným použitím, nesprávnou manipulací, či skladováním. Zboží, které reklamujete je potřeba vrátit spolu s dokladem o jeho zakoupení. V případě zjištění výrobní vady , bude zboží vyměněno za nezávadný kus. Není-li možné provést výměnu zboží , kupujícímu budou vráceny peníze v plné výši. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.

Powered by Pesulap, Design by All4Web